KLIK iklan ni untuk dapat pahala lebih sebab tolong aku =)

Monday, January 30, 2017

MASALAH BATIN, MASALAH BATIN LELAKI, LEMAH TENAGA BATIN, LEMAH SYAHWAT, MASALAH LELAKI, MASALAH PANCUT AWAL, MATI PUCUK, RAWATAN TENAGA BATIN


Assalamualaikum WBT.

Alhamdulillah sehingga sekarang ini pekerjaan saya sebagai "Masseur" masih berjalan seperti biasa. Setiap hari ada panggilan untuk saya datang ke rumah client untuk jalankan rawatan urutan. Untuk entry kali ini saya nak ceritakan sedikit pengalaman dan cerita sebelum ini sepanjang menjalankan rawatan dari segi urutan batin atau urutan lelaki kepada client.

Kebiasaannya majoriti client yang meminta saya untuk menjalankan rawatan urutan batin kepada mereka adalah disebabkan mereka mempunyai masalah lelaki iaitu pancut awal. Ada client yang dah berkahwin dan ada yang belum. Apa yang saya mampu lakukan adalah membantu memberikan rawatan dari segi urutan batin. 

Masalah lelaki pancut awal ni sebenarnya boleh dikatakan ramai yang mengalaminya dan ramai yang malu nak berusaha untuk memperbaiki keadaan tersebut. Saya bukanlah pakar atau pun mahir dalam masalah tersebut tetapi dengan usaha rawatan dari segi urutan batin yang saya berikan Alhamdulillah saya terima respon baik daripada client-client. Ada perubahan!

Rata-rata client yang ada perubahan ni bukan datang sekali untuk mendapatkan urutan batin tetapi lebih dari 2 kali baru nampak kesannya. Setiap kali saya jalankan urutan batin, bahagian utama yang selalu bermasalah dihidapi oleh client adalah di pangkal peha. Di bahagian tersebut terdapat banyak urat saraf yang terlibat kepada bahagian kemaluan lelaki. Sistem pendarahan yang tidak sempurna menyebabkan bila diurut di bahagian pangkal peha akan terasa ada biji-biji angin. Itu yang perlu untuk dilancarkan.

Punca masalah lelaki ini sebenarnya adalah disebabkan banyak faktor. Melalui pembacaan dan sedikit kajian yang saya jalankan, faktor pemakanan, faktor senaman, faktor pekerjaan, faktor kesihatan diri dan faktor ketahanan mental menjadi titik tolak kepada masalah lelaki tersebut. Banyak cara dan usaha yang boleh dijalankan oleh client sendiri untuk memperbaiki masalah yang dialami. InsyaAllah saya akan cuba bantu.

Ramai yang salah anggap urut batin adalah untuk memanjangkan kemaluan/zakar dan membuatkan zakar menjadi lagi besar. Urut batin sebenarnya adalah urutan untuk membantu melancarkan peredaran darah yang terlibat secara terus ke bahagian zakar. Urat saraf yang tidak lancar akan menyebabkan zakar tidak dapat berfungsi sebaiknya.

Saya share kan sedikit respon daripada client saya selepas mendapatkan rawatan urutan daripada saya.



Testimoni 1 - Client yang mengulangi urutan batin.





Testimoni 2 - Sport Massage



Testimoni 3 - Sport Massage




Testimoni 4 - Traditional Massage + Urutan Batin


Selain itu, kepada mereka yang mempunyai masalah lelaki juga boleh cuba untuk menggunakan produk yang masih baru di pasaran iaitu Gambir Emas. Banyak respon positif daripada penggunaan produk ini.




GAMBIR EMAS PERFORMANCE GEL (RM80 SEBOTOL)
Whatsapp Firdaus - 0194525109 untuk dapatkan special offer.
+Nyatakan jumpa di blog untuk harga offer

Produk ini bukan dalam bentuk getah yang perlu dicampur air atau jenis minyak tetapi sejenis GEL dan siap sedia untuk digunakan.

Produk ini tidak panas, tidak melekit, tidak berlendir, tidak menyebabkan pasangan berasa kebas seperti mana anda guna gambir sarawak atau magic tisu,

Anda akan merasa hangat dan gel ini membantu melancarkan perjalanan darah anda.
Yang paling menakjubkan mereka yang jenis pancut awal bakal mampu bertahan antara 20 minit - 60 minit.

GAMBIR EMAS merupakan produk yg pertama di MALAYSIA.
4 DALAM 1.
-keras
-lama
-panjang
-besar 

100% organik, halal, bersih dan selamat!
NO KKM:
not 151002720 k

Tiada kesan sampingan seperti kulit meradang (sesetengah produk jenama lain memberi kesan sampingan), malah produk ini mampu menyihatkan alat sulit anda.


UNTUK SEBARANG TEMUJANJI RAWATAN URUTAN ATAU PEMBELIAN GAMBIR EMAS SILA HUBUNGI MELALUI WHATSAPP SAHAJA
FIRDAUS - 0194525109

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...