KLIK iklan ni untuk dapat pahala lebih sebab tolong aku =)

Saturday, February 14, 2015

ANDAMAN PALING MURAH DI KLUANG????


Assalamualaikum WBT...


Hari ini saya nak berkongsi cerita mengenai business andaman yang akak saya jalankan. Sebelum itu, sememangnya menjadi perkara biasa yang ada dalam diri segelintir orang melayu yang suka untuk mencemburui kejayaan atau kesenangan orang lain. Perkara ini berlaku terhadap akak saya dalam business andamannya.

Saya selalu ingatkan akak untuk terus kuat sebab business andaman yang dia jalankan pun hanyalah sekadar suka-suka disebabkan minat. Bukannya dijalankan di atas sebab kerja tetap atau pun ingin mencari keuntungan yang banyak. Akak saya dah ada kerja tetap yang kalau nak bercakap pasal gaji dia memang dah cukup-cukup sangat untuk dia dengan family. Walhal suami dia sendiri pun kerja dengan badan kerajaan.

Nak jadikan cerita, dekat Kluang ni memang banyak andaman-andaman yang kenakan harga mahal untuk perkhidmatan yang mereka sediakan. Sampaikan satu hari tu, ada seorang Mak Andam ni post dekat status facebook tidak berpuas hati bila mana ada pelanggannya yang membandingkan harga perkhidmatan yang disediakan dengan harga perkhidmatan andaman akak saya. 

Sebenarnya tak perlu lah nak marah-marah. Rezeki masing-masing Allah dah tentukan. Akak saya buat business pun hanyalah sekadar suka-suka. Sebab tu boleh bagi harga yang murah dan akan cuba untuk puaskan hati pelanggan. Kalau nak diikutkan kefahaman saya, andaman lain terpaksa letakkan harga yang tinggi mungkin disebabkan itu adalah kerja utama yang mereka jalankan. Sebab tu kena caj tinggi-tinggi. Apa-apa pun jom cuci mata tengok solekan yang akak saya hasilkan untuk seorang pengantin ni =) 


















Banyak lagi gambar-gambar hasil sentuhan akak saya untuk saya kongsikan. Sebenarnya saya tak tahu nak post apa dekat blog, jadi cerita je lah pasa business dia. Kepada sesiapa yang berminat untuk mengetahui pakej-pakej murah yang ada di Andaman akak saya boleh hubungi beliau.Bukan sekadar murah, tapi insyaAllah akan cuba untuk puaskan hati!


Ezalint Bridal Kluang
Owner: Intan Azwani
Contact No: 012-7672675 / 019-7887557



2 comments:

shaz said...

Jom join bloglist yana
http://almiraalwani.blogspot.com/2015/02/bloglist-almira-alwani-2015.html

Unknown said...

salam..nak tanya,pelamin yg paling simple untuk nikah berape budget nya..tq

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...